Subject: Füsioterapeudi lisamine tervishoiutöötajate registrisse
From: "Anneli Beljaeva" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Apr 2024 10:53:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sooviksin uurida, et millised meie poolsed nõuded on kui sooviksime lisada
kaks oma füsioterapeuti tervishoiu registrisse.

Oleme saanud vastava sisulise meili mis ütleb: "Tervishoiutöötajate
registrisse kantakse ainult õed, arstid, hambaarstid ja ämmaemandad
(Tervishoiuteenuste korraldamise seadus § 3).

Füsioterapeute on võimalik registreerida tervishoiukorralduse
infosüsteemis (lisada töötajana kehtivale tegevusloale) teenuseosutaja
poolt. Sel juhul peab teenuseosutajal olema tegevusluba kas ambulatoorse
taastusravi ja füsiaatria teenuse osutamiseks või iseseisvalt
füsioteraapia osutamiseks. "

Innomedica arstikeskusel on olemas  tegevusluba mis puudutab
füsioteraapiat. Nüüd aga soovime töötajad kanda ka registrisse.

Kuidas täpsemalt seda teha saaksime?

Ette tänades.

Lugupidamisega,

Anneli Beljaeva

Tel: +372 56 219 588

Office Manager